Auteur Topic: Janssenkliniek en wat iedereen moet weten  (gelezen 4300 keer)

Sandra van der Moolen

• Gast
Janssenkliniek en wat iedereen moet weten
« Gepost op: juli 17, 2011, 03:22:50 pm »
Ook mijn vriendin zit met jarenlange pijn, na door Janssen te zijn geopereerd.

Hijzelf: Alleen maar lof en nog eens lof op zijn eigen site, wat ben je bevoordeeld om door de sympathieke altijd voor je klaar staande dokter Martin te mogen worden behandeld. En wat een geweldige recensies op zijn eigen site. Het is te doorzichtig, die superverheerlijking.

Deze Janssen is sinds hij plastisch chirurg is, maar op twee manieren in het nieuws, te weten in de landelijke dagbladen en op internet:

een spoor van fout aflopende ingrepen, hersteloperaties nodig voor velen, overal moeten  vertrekken,  vele tuchtzaken en inmiddels 3 veroordelingen voor zeer ernstige fouten.

Voorts zich graag begeven in de kringen van de media, een bilvergroting weggeven in het programma van Jensen,

en zo nog meer. Alles moet de commercie dienen, boven een ethische houding als arts.

Afgekeurd voor straaljagerpiloot, de spychiater vond hem niet geschikt, dan in dat interview aangeven, toen ik daar zat, dacht ik, die man zit er warmpjes bij, ik moest ook maar arts worden.

Dus toen al duidelijk, dat de dollartekens boven de ethische insteek kwamen.

Deze man vind niet, dat hij nu maar eens moet stoppen, wat hem aangereikt wordt in het programma Medische Missers van de Avro.

Meer op legaalverminkt.nl

en slot letselschade
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2011, 05:09:15 pm door ingedemunnik »

maria

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2011, 03:22:50 pm »
 o, please zeg wordt er kotsmisselijk van elke keer als ik lees hoe slecht martin janssen is, en doodmoe wordt ik van het telkens typen dat hij zo goed is..wellicht ook net als jullie gaan doen ; beetje knippen,plakken enzo..mensen lief zeg

get a life en ga bij de volksgezondheid klagen, waarom doen ze daar nix aangezien er zoveeeeeeel klanten ontevreden zijn???

Zucht en dat op een zondag

Marcia

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2011, 01:38:50 pm »
 Je eega Rijka Kromreich als "onafhankelijke" kwaliteitsfunctionaris inzetten. Mede-eigenaar van de Janssen"Kliek"

Martin Janssen is onbetrouwbaar op alle fronten en doet bovendien vele kwetsende uitlatingen. Wie is deze horrorarts, de zogeheten innemende

Martin met zijn "good looks", de nare verhalen zijn er in overvloed, ga niet naar deze autist, die iedereen in zijn carriere, waarmee het mis ging, aan het lot overliet.

Op zijn Youtube filmpjes wordt commentaar niet toegestaan, dit is de ware "held", die we moeten vermijden

Ria

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2011, 11:09:58 pm »
 Ik vind hem geweldig goed. Ga eerdaags weer naar hem toe. Hij heeft gelukkig meer tevreden klanten dan ontevreden.

Het zijn steeds dezelfde personen die hier klagen. We weten het nu echt wel hoor.

Frederique

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 16, 2011, 05:50:20 pm »
 Janssenkliniek hoogst genoteerd qwa klachten en tuchtcollegezaken

Roos

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 25, 2011, 09:56:51 pm »
 Deze Martin Janssen is de arts, waar je beter vandaan kunt blijven. Alles is daar "over the top", ver van normaal, dus het aantal foute ingrepen, de zovele slechte reviews op diverse forums, gebruikt een "strippenkaart" naar Eindhoven, waar het Tuchtcollege huist.

Kijk ook eens op legaalverminkt.nl, vele verhalen over deze arts.

Marianne

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 30, 2011, 08:11:02 pm »
 Google aub uitgebreid op deze Martin Janssen van de Janssenkliniek, een ongekend  !!!!!! dubieuze arts

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28