Auteur Topic: Sheila  (gelezen 3210 keer)

Marokkaanse

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Sheila
« Gepost op: december 23, 2013, 01:19:47 pm »
Ik ben dringend opzoek naar sheila.
Zij regelde bilvergrotingen etc voor mensen.
Wie heeft haar nummer, mail of iets?

Alvast bedankt

Sheila

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Sheila
« Reactie #1 Gepost op: januari 22, 2014, 10:17:30 pm »
Hoi hoi,

Ik "regel" niks.
Je moet zelf je eigen dingen regelen, je eigen research doen etc.

Ondanks dat velen denken dat ze kunnen meeliften op mijn research, van zo`n 5 jaar, en dan ook nog verbaasd zijn als ik zeg dat je je eigen research moet doen, en dat, wat een ander zegt of weet, nooit kan/mag bepalen wat jij met je lichaam doet...zucht.

Tja...zelfs boze gasten meegemaakt die vinden dat ik verplicht (serieus..!!) ben om mijn tijd en energie te steken in het aan hun uitleggen wat of waarom ik dit heb laten doen,
ze willen het zelf ook laten doen, maar zijn te lui om zelf ook de research te doen erover.

Ik heb ook alleen daadwerkelijk contact met mensen die er zelf alles van af weten en weten wat ze willen, en die mij daarvoor niet nodig hebben.

Ik heb het laten doen en deel dat gewoon, en help mensen hiermee als ze dat willen.
Ik heb zelf NOOIT enige hulp gehad, 5 jaar langs gezocht, gevraagd, etc, maar als men het eenmaal gedaan heb is er geen behoefte om anderen hiermee te helpen, en ik doe dat wèl, voor zover ik kan dan.

Het "regelen" doet iedereen lekker zelf :)

Dat even voor de duidelijkheid.

Volgens mij heb ik je een berichtje terug gestuurd net trouwens.

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28