Auteur Topic: Laat niet in je snijden.  (gelezen 3587 keer)

waarschuwing

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Laat niet in je snijden.
« Gepost op: december 16, 2013, 05:32:16 pm »
Ik had kleine vetwalletjes. Een gerenommeerde kliniek zou deze weg even weghalen. Zou een zeer opfrissend effect hebben. Een jaar later loop ik nog steeds met flinke vochtwalleen onder mijn ogen en deze zullen nooit meer weggaan. Ik weet nu hoe artsen zich voor/tijden en na de ingreep indekken. Indien zij daarvoor moeten liegen gaan zij dit niet uit de weg. Het patiënten Klachtencommissie waar je daarna je klacht kan sturen is zeker in onpartijdig zoals zij willen voordoen. (Ik heb gevraagd getuigen op te roepen die konden verklaren dat er tijdens de ingreep fouten zijn gemaakt en dat er een aantal schriftelijk opmerkingen van de arts niet waar waren) Maar daar werd tijdens de zitting geen gebruik van gemaakt. Mijn klacht is na de zitting ongegrond verklaard. Ik wil iedereen erop wijzen blij te zijn met hoe hij is/eruit ziet! Laat niet in je snijden...je leven kan zeer vervelend worden. Ik kijk nooit meer echt in de spiegel. Naast dit kan ik heel veel dingen niet meer doen omdat daardoor mijn ogen nog meer opzwellen. Bovendien branden mijn ogen de gehele dag en krijg ik regelmatig steken in het gezicht.

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28