Auteur Topic: Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven  (gelezen 3989 keer)

KvR

• Consument die cosmetisch ingreep overweegt
  • Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven
« Gepost op: november 13, 2011, 11:48:09 am »
Hallo,

Ik heb onlangs een consult gehad bij Aesthetic Beauty Clinics te Veldhoven. Ik had meteen een heel goed gevoel bij deze kliniek, ze nemen echt de tijd voor je! Ook bij een 2e consult omdat ik nog wat vragen had, werd ik heel geduldig geholpen en kwam ook de pc, Dr. Koeijers weer even kijken en uitleg geven. Top! 19 december word ik geholpen, ik ben heel benieuwd!

strikje

• Consument die cosmetisch ingreep overweegt
  • Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2011, 01:36:27 pm »
Hoi,
Ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr. Koeijers, ik ben heel erg blij dat ik door hem ben geholpen, ik heb een borstvergroting gehad en hij is erg netjes te werk gegaan. Eerst was mijn ene borst iets kleiner als de andere en zat iets hoger, dat heeft hij keurig bijgewerkt en heb nu een kleine C, zoals ik hem heb gevraagd. het duurt nog wel even voordat het helemaal genezen is maar ik zie nu al dat het heel mooi wordt. Ik heb eerder bij een andere PC een ooglidcorrectie gehad maar zou dan toch hem aanbevelen. Ook was iedereen erg aardig en professioneel je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor.
Succes met je operatie, als tip kan ik je meegeven om diepvrieserwtjes in kleine zakjes te doen om te koelen om de zwelling tegen te gaan en arnica te gebruiken.

lotte1209

• Consument die cosmetische ingreep heeft gehad
  • Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven
« Reactie #2 Gepost op: februari 09, 2012, 08:18:50 pm »
Na een erg prettig, eerlijk en duidelijk consult heb ik besloten om mezelf te laten behandelen bij Aesthetic Beauty Clinics te Veldhoven voor het verwijderen van mijn tattoo.
Ik heb een goed gevoel bij deze kliniek omdat ik niet het idee heb dat ze me iets proberen aan te smeren. Natuurlijk is en blijft het een commerciele instelling, maar dat brengen ze niet over naar mij. Tijdens het consult werd me meteen verteld dat ik ongeveer uit moet gaan van 3 jaar behandeltijd, een bovengemiddelde duur dus. Dat wekt vertrouwen bij mij op, maar ook hun professionele en vriendelijke houding.
Daarbij lees ik op allerlei verschillende fora goede verhalen over ABC.

Mijn 1e behandeling beviel ook erg goed, en ik zie nu al een heel klein beetje verschil in mijn tatoeage. De pijn viel ook mee, en de behandeling was binnen 10 minuten alweer klaar!
Op naar de volgende!

Mamamie

• Consument die cosmetische ingreep heeft gehad
  • Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven
« Reactie #3 Gepost op: maart 13, 2012, 10:30:56 am »
Ik heb recentelijk een liposuctie-behandeling met Bodytite gehad bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven en ik ben super tevreden en vol lof over de kliniek en de medewerkers.
Tijdens het consult was de arts erg eerlijk en vertelde mij zelfs dat ik een bepaalde ingreep juist NIET moest doen. Dus je iets "aansmeren" wordt hier duidelijk niet gedaan!
Voor, tijdens en na de operatie word je heel goed opgevangen.
De ingreep zelf wordt vakkundig uitgevoerd en ik ben ontzettend tevreden over het resultaat!
Ik vond de operatie zelfs wel een beetje gezellig. Hoe vaak hoor je dat je zingend op de operatietafel ligt? Nou, dat was bij mij wel het geval, hahaha.
We hebben lekker gekletst en voordat ik het wist was de operatie al voorbij.

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28